Ben & Jerry = överskattad

Förresten, käkade min första Ben & Jerry glass idag, och jag insåg att den var sjuuuuuukt överskattad. Typ en av dem tråkigare glassarna jag har ätit. Kanske var en dålig smak.. Men det var ju typ ingen karamel smak ju, dem där choklad/karamel sakerna fanns ju nästan inga av, tycker också att dem borde ha smält in i glassen mer (de få bitarna som var).
Har ätit en annan glass som jag inte vet vad den heter, men den är sååå himla perfekt och god. Jag ska visa vilken någongång :D

Kommentarer
Postat av: Nova

Håller med dig! Visst har dom goda glassar och roliga smakkombinationer och namn, men sååå sjukt goda är dom faktiskt inte :)

2011-04-19 @ 13:58:51
URL: http://tarotblogg.se
Postat av: Anonym

Just den där är inte särskilt god. Half Baked är godast, förmodligen.

2011-04-22 @ 20:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0