ny tatuering :D

Håhå är så glad över min tatuering :D Detta hjärtat eller vad man ska kalla det, har jag alltid ritat när jag var liten, har velat tatuera in det i flera år. Blev lite mer hjärtformat än det jag alltid har ritat, men det är faktsikt mycket bättre såhär :D Visst, jag tror vissa tycker den är konstig, men jag gör det här för min egna skull och jag är superdupernöjd, det här liksom jag.
Men iallafall, det gjorde superont för er som vill veta. Början var värst, sen vande man sig litegrann men det gjorde fortfarande sjukt ont. Men jag är nööjd :D Gunnar på Blue bird i Västerås gjorde den :D
Lite suddig bild, men var lite svårt och ta bild.
Förresten, jag blir jätteglad över era kommentarer, fortsätt med det :D

Kommentarer
Postat av: Addie

Har avslutat tävlingen på min blogg nu, kolla om du blev en av vinnarna!

puss !

2011-04-21 @ 14:15:47
URL: http://addiehero.blogg.se/
Postat av: Emma

Superfina! C:

2011-04-22 @ 09:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0