På väg till Malmö

Sorry för en väldigt dålig update, men mitt internet hemma har dött (troligen på grund av att det åskade), och i skolan har jag inte riktigt tid att uppdatera.
Men iallafall, nu sitter jag på bussen ner till Malmö, så vid klockan 9 ikväll är jag framme, men jag ska ner till Malmö för att jag måste göra en viktigt grej där på måndag, sen ska jag även umgås med min bror och hans flickvän så det ska bli trevligt.
Jag har kamera med mig så jag kommer kunna uppdatera med bilder när jag är där också. Men kommer också uppdatera senare under dagen, ska nämligen åka buss i 11 timmar.. Så jag har tid till det iallafall :D Sen är det gratis internet på bussen, vilket är väldigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0