saknar mina kindpiercingar..

Kollar lite på gamla bilder, och inser att jag saknar mina kindpiercings jättemycket, de var verkligen mina favoriter :( Men usch vad hemska dem var när det gällde läkandet.. Plockade först bort den ena, sen den andra, för de vägrade verkligen läka. Funderar på att göra om dem i framtiden någongång, men jag vet inte.. Först har jag lite andra piercing planer, sen får vi se.
Funderar även på att byta ut till silvriga smycken igen, tycker jag passade i det bättre. Dock så var ringen jag hade i septum inte så fin på denna bild haha. Men mina svarta smycken jag har nu, tycker jag är lite för "hårda" för mitt ansikte, så det blir nog att byta nångång.

Kommentarer
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Håller med lite om färgen. Reagerade direkt på hur det svarta trädde fram. Kan nog bli snyggare med lite nedtonat, så att man tänker mer på resten av ansiktet. Men bry dig inte om vad jag säger och gör som du vill :)

2011-06-05 @ 17:55:19
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0