nya piercingsmycken

Fick ju mina smycken igår, bland annat en kortare stav till läppen, som jag sen satt dit silverkulor på, jag vet inte om det är bättre eller sämre med silver eller om jag ska ha svarta smycken, vi får väl se.
Sen en ny stav till naveln och lite stavar till öronen. Sen så beställde jag även en 4 mm hästsko till septum, och lite pluggar så att jag kan dölja den när jag vill. Så snart ska jag ta tag i det och töja min septum till 4 mm, och där kommer jag nog stanna.
Förresten, jag blir så irriterad på mina öron som är så sega på att töjas, jag håller på och tejpar upp dem med gängtejp nu och det går så segt eftersom jag måste vänta ett bra tag innan varje gång plus att jag måste tejpa väldigt lite åt gången. Mätte 8 mm pluggen som jag tejpar hade kommit upp i 8.64 mm.. Jag tror jag stannar på 10 mm, mest för att jag inte orkar fortsätta då det går så segt, och jag ingen större lust att spräcka mina öron heller. Lite trökigt kanske, men det får vara så.
Längar tills jag kan göra en till naveln, då ska jag göra en vanlig där uppe. Sen ska jag ha ett "diamant" smycke i den med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0