så mycket

Är supertrött nu, men iallafall. Jag börjar tycka det är jättejobbigt med all stress i skolan, det är så mycket som ska göras, och alla lärare samlar allt i slutet, så det blir supermycket. Men snart så är det slut, får stå ut lite till, och då är allt över :D
Men problemet är vad som händer sen? Jag vet inte vad jag vill göra, jag vet inte vad som det kommer bli av mig. Och det gör mig lite nervös inför framtiden, jag vill inte bli någon sådan typ som bara sitter hemma och inte gör någonting, jag vill göra något kul med mitt liv. Skolan har ju varit ett ställe till som man alltid har gått till, man har alltid något att göra. Visst jag tycker det är jätteskönt att sluta, men jag vill att det ska gå braaa i framtiden. Jaja, nu ska jag sluta tjata om det här. Så ska väl sova snart, ska upp tidigt imorgon :( Men imorgon så hoppas jag att det blir en kul dag :D

Kommentarer
Postat av: Maja L

Hej!



Vilken trevlig blogg!

För min del är skolan i princip slut. Känns skönt.

Håll ut så kommer sommarlovet snart! :)



Fortsatt trevlig dag!

Varma hälsningar

Maja L

2011-05-28 @ 12:04:29
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0