slutet är nära

Jag har hittat en klänning, äntligen. Eller ja, den här klänningen provade jag för några veckor sedan men tänkte ha den i "reserv", så efter att ha provat runt 20 klänningar idag, så gav jag upp. Meeen, dem hade bara 34, så hoppas det kommer bli bra, skulle egentligen behöva 32, men men. Ska prova klänningen imorgon när de får in den. Och imorgon blir det skoletande också! Plus att jag ska shoppa lite smink och sådant, måste öva några dagar innan på sminket, så att jag vet resultatet, så att jag inte ser ut som en bajskotte när det väl är dags.
Jag har faktiskt inte insett att jag ska ta studenten, känns som om jag kommer tillbaka till skolan i höst, känns jättekonstigt att allt är slut nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0