update

Har sprungit lite idag, ungefär 3 km, känner mig jätteduktig :D Men jag måste verkligen träna mer så att jag främst ska må bättre, men också för att jag vill ha lite muskler.
Sen så har jag tagit ut min dermal anchor som var i halsgropen, den var helt plötsligt lös plus att jag hade en dryg infektion, och det var bäst att ta ut den. Men jag ska göra om den om några veckor :D
Och.. Sen så har jag en jättejobbig uppgift i religion som jag måste göra, men jag vill verkligen inte, så himla segt är det, den måste vara inlämnad imorgon, så jag har inte så mycket annat val än att jobba med den, vilket känns jobbigt :(
Hm, ja, det var en liten update om hur livet är hos mig för tillfället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0